02 August, 2009

Selsema Babikah?


It makes me scared occay!! Headache + fever + cough for 3 days.. Malam je otak menggelegak.. Asal otak menggelegak je..malam! Puas ku jelum ngn ice..tak reda pun.. :( Mujur kak ct bagi buah kembang semangkuk.. reda sikit~ ini la pertama kali aku kenal buah kembang semangkuk tu..

Tadi tak boleh jadi (risau selsema babi) ajak jugak housemate ke GH kuching... Takut nanti menjadi2 demam, dahla next tuesday nak kena observe. Wuuuu~sume org pakai mask! Aku trus jadi pompuan arab-buat purdah segera!

Baru jek nk register name, ade pakcik MA jerit suruh ketepi.."Ketepi2.. jauh sikit ye, suspek H1N1" Van sek. mane ntah drop a few students, yg smpt aku nampak "MATANG".

Demmm!! i need a mask~~

Dah register, tunggu lama gilak. Orang makin ramai,, kepala aku makin sesak. "Adoiii,,kak lin.. jom balik".. Baik2 aku rase sakit 70%, terus up jadik 120%. Esok aje lah aku ke poliklinik.. Hurm,, nyesal tak amek gambar.. susah nak suruh u all imajin betapa sesaknye..


Hi! saye buah yg belum kembang..


Inilah saye buah kembang semangkok selepas berendam!
sape2 yg tak penah tengok,,selamat mencube dikala demam ye~


ismellme: Ya Allah, kau jauhkan lah hamba mu ini dari wabak dan penyakit. AMIN
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang