13 October, 2009

Telaga Air, Kuching


Nice view kan? :)

Thanks ina, ipah n zu *zuriana* coz memeriahkan hari hari aku yang suram kebelakangan ni. Sesuram cuaca di bandar Kuching. Hujan dan panas tak menentu. Tengah sedap cik mentari senyum2, cik hujan pulak kacau daun.. Mulanya rajin gak aku rebut2 angkat baju yg dijemur. Pastu panas semula.. Haihhh.. Sudahnye dh sminggu ni kalau hujan nak turun..turunlah! Basahkan lah baju2 aku. Nanti terik semula keringla baju tu...

Haip! Merepek2..


Pernah pi Telaga Air kat Matang? Ni kawasan muara sungai kuching... Boleh nampak la sungai ni bersambung ngan laut. Pastu dekaaaat sangat ngan Gunung Santubong.. Ada mitos mengatakan Gunung ni adalah Puteri Santubong yang berbaring, rambutnya mengurai.. Eh,, macam betul la.. Tak caye tengok ni! Kepala disebelah kanan ye..





 

ismellme: Sebenarnya kitorang sesat. Hajat nak ke pantai, sekali sesat kat muara sungai daa..
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang