28 May, 2010

Balik Kampung


Hola! Just now balik kampung Pt. Karjo..Tak mencabar langsung. Drive 30minit je dh sampai. Selalu orang balik kampung berjam-jam menahan hati melonjak gumbira tak sabar sampai kampung. huhu~ Tapi perasaan seronok tu tetap ada lah.. *walaupun 30minit jek*
wawa tak mandi terus lompat masuk keta. bweeeck!

Hihi.. kalau dah ke Batu Pahat tu, tidak sah kalau tak ke kedai kain. Macam la kat Kluang tak ada kedai kain kan. Pftt!

hmpp! Hidung jawa memandu sambil berangan~

Baju-bajuan yang dipilih oleh isteri pak Buang dan anak-anak daranya untuk berhari raya. Korang ganti puasa pun belum, ade hati nak buat baju raye awal. Cett! Wawa la pilih tema kelabu kunun.. Penat aku berdebat, kalah jugak. Gelap! Tak suka!

wawa's, mom's, fara's
Ini pula baju-bajuan yang dipilih anak dara kedua pak Buang untuk stok pergi sekolah hari-hari. Yang kelabu tu baju raya pilihan i. *hmmp,sungguh tak seprais* Serious shipp murah gilest kain kat Nagoya tu. Terus jatuh sakit bila isteri pak Buang dan anak-anak daranya yang lain cuma menengok anak dara kedua Pak Buang membayar dengan senyuman puehhh! Hey tokei Nagoya, kalau cuti sekolah ni kau turunkan lagi harga, aku BOM kedai kau! *duit aku dah banyak abes ni*
Belilah di Nagoya Textile! Jualan Murah! Jualan Hebat!

ismellme: Still mencari baju peach untuk attend wedding asyura. Susahnya nak jumpa yg cantik! =(
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang