02 December, 2010

Woman in black.


Setelah dok membelek belek muke yang tak berapa nak putih ni pun. Tahap kesedaran meningkat sungguh untuk proses pemutihan kulit. Tanpa disedari tahap kesedaran terhadap kempen pemutihan ini semakin membuak-buak selepas malam tadi juling air tengok gambar kat Sarawak. Lantak ko lah nyah nak kata mak hitam. Tapi sebelum mak terjerumus ke kancah tuttttttt.. kancah ape ko ingat? Kancah perguruan la weh. Sebelum masuk maktab, mak takde la hitam mana pun. 

Ini mesti kes kawad lama-lama, sukan petang-petang, berkebun tengah panas, berkayak tengahari buta, berkhemah tepi laut 4hari, berjalan kaki dari hostel ke dewan kuliah. Mana tak HITAM!! Kalau kau tengok entri ni Sekejap ada Sekejap takde...2009 hijau awal tahun, 2009 biru hujung tahun sudah hitam! Banyak lagi gambar lain yang buat aku insaf bahawa haku telah hitam sekarang ni. Hitam dan gemox. Tranfomasi perlu dilakukan. Chayokkk!


Januari 2009 - bulan pertama di maktab.

ismellme : hitam hitam sitampuk manggis. Sungguh hitam dipandang err.. hitam la gak.
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang