03 January, 2011

Welcome 2011


31.12.2010 @ 10pm

Lagi 2 jam tahun baru. Ada orang call rumah bagitau mirul accident. Ayah marah mirul sebab ingatkan dia merempit. Rupanya keling mabuk langgar dia! Gila! nak mabuk newyear pun jangan bawak motor la bodoh. Mirul baru dari bank amek duit gaji pertama dia. Huhuk..Sedey.. Kejadian depan kedai makan. Ramai saksi termasuk ade satu motor yang folow mirul dari belakang. Kawan mirul yang bonceng patah kaki. Mirul?

Mirul admitted dan tengah dressing n jait luka sana sini. X-ray n bla bla bala..
Sedih dengar dia melolong dalam bilik rawatan. 
1.1.2011 @ 3pm

Mirul terpaksa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah. 5jam tunggu ambulan, akhirnya pukul 3 petang baru free. Ceh! Mirul dah disuruh puasa since semalam.

Semua kepenatan balik dari hospitak Kluang 3 pagi terus ke JB esoknya.

2.1.2010 @ 4pm

Happy birthday ibu.. I love you so much! T_T thanks jaga mirul on your birthday.

Mirul dah 3 hari puasa. Still Q untuk pembedahan berasingan. Dagu yang patah dibuat kemudian. Kaki dia yang remuk tu urgent. Nasib baik dentist dah buat wiring temporary pada dagu mirul. Kalau tak, meleleh je air mata adik aku tu. Nak bagitau apa-apa kena sms. Paling sedih dia sms 'Dagu ni bisa sangat3 kak'-sambil air mata meleleh. Kaki hancur tu semua. Kau tak sedih??!!!  Ramaiiiiiiiii sangat pesakit kot. Hmm, kalau dh nk mati baru dilayan agaknye. Suckss! 

Dia sakit aku suruh bagi peace. Ampun ya dik!

ismellme: Ya Allah, tabahkan la hati kami dalam menempuhi ujian mu. Amin. 3.1.2011- Sekolahhh!
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang