29 October, 2013

Lactolite

LACTOLITE TESTIMONI DARI KLUANG JOHOR



Sebelum cerita pasal lactolite, tahukah anda usus manusia adalah 7x ganda tinggi dirinya?

Selama kita hidup, pernah tak kita servis dan cuci usus kita?


(^_^) 
Ya, ramai jawab TAK! 

Tahukah anda, longkang tepi rumah pun kalau dibiarkan tak cuci berpuluh tahun boleh tersumbat. Sinki yang tak diberus setiap minggu pun berkerak. Ini kan usus kita yang dah berusia berpuluh tahun? Tambah-tambah jenis yang kuat makan pastu metabolisma rendah. Cerna sikit, tak proses habis, masuk lagi makanan baru. Tu yang perut muncit. Itu belum kira yang sembelit bagai bila nak membuang.

So ini la fungsi LACTOLITE. Minuman YOGURT dengan KULTUR HIDUP yang bekerja untuk cernakan makanan dan bantu penghadaman.






KEBAIKAN LACTOLITE

Lactolite tu minuman kesihatan serbuk yogurt kultur hidup & inulin. KULTUR HIDUP ni bantu dalam :
  • Pencernaan
  • Tingkatkan pergerakan usus
  • Bantu Penghadaman
  • Galak pertumbuhan Bifidobacteria
  • INULIN bantu pertumbuhan bakteria baik dalam sistem penghadaman.
CARA MINUM LACTOLITE

Lactolite ni boleh minum awal pagi atau sebelum tidur.
Satu kotak ada 25 sachet. Amek 1 sachet je sehari.
Kalau nak kesan lebih cepat (bagi yang XXXL) boleh ambil 2 sachet, pagi dan malam.

Campurkan dengan setengah gelas air. 
Tak mau suam or panas ye..(mati bakteria hidup tu nanti)
Nak lagi sedap? campur dalam NESTLE BLISS instead of air kosong..
Lepas tu jangan lupa minum 8 gelas air untuk tolong flush!

HARGA & PROMOSI LACTOLITE

Contact me for best deal. 
You can buy per box or starter pack.
Or free trial. ;)
Zu 017-771 2210
Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang